onsdag 31 oktober 2012

Min Lilla Kokvrå

Att driva blogg är roligare och mer utmanande än jag kunnat föreställa mig.
När jag startade bloggen Studio Livskraft var inte min tanke att den skulle bli en matblogg och det är den inte heller men jag har insett att mycket av mitt liv kretsar kring just mat och att jag spenderar mycket tid i köket och mycket av det jag skriver handlar om kost och matlagning.  Därför har jag bestämt mig för att starta upp en ny blogg, Min Lilla Kokvrå, där jag tänker skriva om allt som på något sätt har med kök, kost och matlagning att göra.

Alltså kommer jag driva 2 bloggar, Studio Livskraft där du kan läsa om hur jag tror att vi kan påverka våra liv med tankens kraft och att våra liv även påverkas av vår omgivning och Min Lilla Kokvrå där du kommer att hitta recept och annat som har med kök och matlagning att göra.

Hoppas du kan bli inspirerad och motiverad av mina bloggar, om det så är för att få ihop en vardagsmiddag eller om du behöver tips och inspiration för att hitta balans och harmoni i ditt liv.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar