onsdag 1 augusti 2012

Välkommen!

Nu när det är semestertider kanske vi har lite tid över efter att ha klarat av alla måsten som vi inbillar oss att vi har. Tid som vi själva kan välja hur vi disponerar.
Kanske väljer vi  att ligga i hängmattan med en god bok eller att spendera en dag med familjen på stranden. Kanske vi väljer att resa till en storstad för att shoppa och känna storstadspulsen. Bara vi passar på att göra något för vår egen skull på semestern, något som laddar oss med ny energi och livskraft så vi står rustade inför den långa hösten och vintern.

Jag har valt att använda en del av min lediga tid till att följa mina drömmar.

Ett mål på vägen mot mina drömmar är att starta en blogg. En blogg där du som läsare kan få inspiration för att känna harmoni och närvaro. En blogg som lockar dig till att plocka fram det goda i livet.

Så  varmt välkommen till min blogg och min resa mot mina drömmars mål.

Häng med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar