söndag 10 november 2013

Snart är det jul igen...

I dag hämtade jag ut ett paket med lite smått och gott blandat till en julig dörrkrans.
Ända sedan jag var liten och fick vara med hos min kompis och hennes mamma som varje år hade som tradition att julpyssla med material från Panduro har jag haft en förkärlek för just Panduro och har under åren skickat i väg ett antal beställningar på pysselmaterial, både för egen del och för att pyssla med barnen. Min egen familj har aldrig varit särskilt pysslig av sig, så vart jag fått den genen från är en gåta, men jag har som sagt alltid gillat att vara kreativ på det pyssliga planet, klippt och klistrat, målat och dekorerat, och just till jul tycker jag att det är särskilt roligt att skapa egna julkort eller slå in personliga paket som jag får ge bort och glädja andra med. 
Vill man vara ute i god tid för att hinna pyssla med lite av varje innan advent och jul kan det vara dags att börja planera och köpa hem lite pysselmaterial, men glöm inte bort att först inventera skåp, lådor och förråd innan du skickar efter dyrt material för där kan du hitta mycket som kanske går att återanvända

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar