tisdag 25 augusti 2015

Studio Livskraft blir en trädgårdsblogg

Ett och ett halvt år har gått sen jag sist bloggade här, annars bloggar jag dagligen i Min Lilla Kokvrå, men nu har jag och mannen (nåja, kanske mest jag, med förhoppningen att mannen så småningom ska bli mer delaktig i just bloggandet) planer på att öppna upp Studio Livskraft igen och driva den som en trädgårdsblogg.



Tanken är att använda bloggen för att sammanföra hans intresse (och yrke) att anlägga trädgårdar med mina tankar och drömmar kring att skapa vår trädgård, på drygt 4 5oo kvm
och med stor potential, till en plats för eftertanke och rekreation.






Mitt intresse för yoga (det finns en etikett för yoga här på bloggen, om du vill kika på vad jag tidigare skrivit kring ämnet, klicka på länken i vänstra sidofältet) och för hur vi människor påverkas av att vistas i naturen har fött denna tanke, som legat och grott i många år, och kanske den nu kan få lite liv och skjuts i rätt riktning genom bloggen. Dels genom att vi själva bloggar om våra tankar, planer och arbete kring vår trädgård men också genom att komma i kontakt med andra trädgårdsintresserade 
för att få inspiration, tips och idéer.



Du är varmt välkommen att följa oss i vårt arbete med att bygga upp vår trädgårdsblogg, och naturligtvis i vårt arbete i och kring vår trädgård.
Hoppas vi kommer kunna inspirera dig
men också att du vill dela med dig av dina tips och erfarenheter till oss.
Lämna gärna en kommentar
eller skicka ett mail studiolivskraft@gmail.com


Birgitta Petri  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar