söndag 17 mars 2013

Små citroner gula bättre i bokform

Vilken helg jag haft :)
Helgen startade jag upp redan på fredagseftermiddagen  med en avkopplande simtur och kvällen avslutades sedan i Tv-soffan med familjen. Lördag morgon hängde jag, mannen och sonen på låset hos F&S och körde ett pass i gymet. Mitt nyårslöfte att börja styrketräna har jag hållit och även löftet att testa spinning, men spinning var inte min grej, jag var bara två-tre gånger, men som sagt gymet besöker jag iaf en gång i veckan. Efter styrkepasset var det hem och laga lite käk  och sen var eftermiddagen bokad med dottern, shopping och bio stod på programmet. Filmen vi såg var Små citroner gula som är baserad på Kajsa Ingemarssons roman med samma namn.
Enligt mig är Små citroner gula betydligt bättre i bokform, filmen var charmig men varför måste karaktärerna vara antingen töntiga eller överdrivna i största allmänhet? Lördagskvällen avslutades med god mat och vin, som tillagats av mannen.
Söndagmorgon och frukost på sängen, såå lyxigt. En skön promenad i det vackra vädret och sedan avsluta helgen med en bastu. En fantastisk lyckad helg!!

Och inte nog med det, jag har en ledig dag imorgon också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar