tisdag 31 december 2013

Ett nytt år med nya val och möjligheter

Nu när det nya året börjar har jag valt att slå ihop mina två bloggar, vid sidan av Studio Livskraft har jag även bloggat i Min Lilla Kokvrå, och kommer nu framöver att blogga endast i Min Lilla Kokvrå. Studio Livskraft var den blogg jag startade med för drygt ett år sedan men insåg snart att en stor del av livet kretsar kring mat, därför startade jag Min Lilla Kokvrå med fokus på mat och recept. Nu kommer jag alltså bara blogga i Min Lilla Kokvrå vilket innebära att det inte kommer att handla om bara mat där utan även om andra delar av mitt liv, som mitt intresse för att inreda efter feng shui, att uppleva nuet genom att skriva Haiku, att pyssla, att vistas ute i natur och trädgård, om yoga som nu blivit en del av mitt liv och en massa andra saker som fyller mitt liv. Hoppas att ni som följt mig i Studio Livskraft fortfarande vill ta del av mina idéer, tankar och funderingar i Min Lilla Kokvrå. 
Varmt välkomna att följa med till Min Lilla Kokvrå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar